ROZWIĄZANIA DLA TRANSPORTU SZYNOWEGO

ROZWIĄZANIA DLA TRANSPORTU SZYNOWEGO

Produkty

PRZEDSIĘBIORSTWA WODOCIĄGOWE

Rozwiązania dla przedsiębiorstw wodociągowych

 

Firma Aksel rozpoczęła prace nad rozwiązaniami mającymi na celu podniesienie jakości oferowanych usług a także zoptymalizowanie kosztów działalności przedsiębiorstw wodociągowych. Zaprojektowane rozwiązania pozwalają na analizę dynamicznych i statycznych parametrów pracy wodociągu wykorzystywanych dla stworzenia jego modelu cyfrowego.

Podejmujemy też współpracę z producentami urządzeń dla branży wodociągowej projektując konkretne rozwiązania według potrzeb klienta. 

 


 

RESUD-28Rejestrator ciśnień Resud-28

Rejestrator ciśnień RESUD-28 pozwala na analizę zjawisk dynamicznych w wodociągu.


 

 

IP SITE CONNECT

IP Site Connect — cyfrowa funkcja systemu MOTOTRBO, za pomocą, której można połączyć maksymalnie 15 przemienników w kilku miejscach, tworząc stabilną, rozległą sieć łączności.

LoCoM

System Lokalizacji Wagonów

 

locom-logo

 

Cechy produktu

 

  • lokalizacja wagonów w technologii GPS
  • transmisja danych poprzez wbudowany modem GSM
  • wbudowane zasilanie bateryjne (bezobsługowa praca przez okres 3-7 lat, w zależności od częstotliwości wysyłania danych na serwer)
  • klasa szczelności obudowy - IP67
  • kontrola przebiegu i alarmowanie o zbliżającym się terminie przeglądu
  • wizualizacja danych w aplikacji dyspozytorskiej ConSEL dostępnej przez www consel-logo-m
  • możliwość konfiguracji interwału odczytu pozycji wagonu i przesyłu danych do serwera
  • dokładność pomiaru > 97 %

 

locom-system-identyfikacji-wagonow


Korzyści

 

  • usprawnienie procesów logistycznych firmy dzięki szybkiej lokalizacji wagonów  
  • optymalizacja kosztów poprzez sprawne i efektywne zarządzanie posiadanym taborem
  • możliwość wykrycia nieuprawnionego użycia wagonów
  • ułatwienie wzajemnych rozliczeń właściciel -  dzierżawca

DEUTA-WERKE

AKSEL Sp. z o.o. jest autoryzowanym przedstawicielem na terenie Polski firmy Deuta-WERKE GmbH – znanego i cenionego na całym świecie producenta urządzeń dla transportu szynowego.

 

deuta-werke aksel

 

Domeną firmy Deuta-WERKE jest projektowanie, produkcja oraz rozwój kompletnych zestawów zaawansowanych urządzeń zapewniających bezpieczeństwo prowadzenia ruchu pojazdów szynowych – od czujników, poprzez rejestratory aż do wskaźników i terminali wielofunkcyjnych.

 

Produkty Deuta-WERKE projektowane są w taki sposób, aby uwzględnić specyfikę wymagań bezpieczeństwa od SIL1 do SIL4.

 

Dzięki bardzo dobrej znajomości polskiego rynku i jednoczesnym wsparciu solidnego niemieckiego partnera, firma AKSEL Sp. z o.o. jest w stanie zapewnić naszym klientom kompleksowe wsparcie – od zamówienia, poprzez indywidualną konfigurację urządzeń aż po zarządzanie obsolescencją.

 

Rejestratory wielofunkcyjne


Firma Deuta-Werke GmbH projektuje, produkuje i rozwija rejestratory już od 1925 roku. Współcześnie jest jednym z najbardziej liczących się na świecie producentów tego typu urządzeń dla transportu szynowego.

 

W obszarze rejestratorów REDBOX firma Deuta-WERKE postawiła na jednolitą platformę stanowiącą podstawę do opracowywania kolejnych wariantów urządzeń. Stabilną podstawę wszystkich rejestratorów REDBOX stanowi rdzeń urządzenia, składający się ze struktury komunikacyjnej, mikroprocesora oraz modułu pamięci.

 

Rejestratory REDBOX zaprojektowano w taki sposób, aby integrowały się z otoczeniem systemowym pojazdu, stanowiąc prawdziwe „centra tachometryczne”

 

Przegląd zalet rejestratorów z rodziny REDBOX:

  • idealne dopasowanie do potrzeb klienta – dzięki panowaniu producenta nad całym procesem życia produktu: projektowaniem, produkcją, konfiguracją, wyposażeniem, wsparciem technicznym i zarządzaniem obsolescencją
  • pewność działania – dzięki jednolitej koncepcji technologicznej zastosowanej do wszystkich typów rejestratorów wielofunkcyjnych
  • niezawodność – dzięki solidnej budowie, pozwalającej sprostać nadzwyczaj trudnym warunkom otoczenia
  • komfort użytkowania – dzięki zaawansowanym funkcjom serwisowym do zdalnego oraz bezpośredniego odczytu i analizy parametrów jazdy
  • funkcjonalność – dzięki możliwości dostosowania rejestratorów wielofunkcyjnych do niemal dowolnego otoczenia systemowego pojazdu
  • bezpieczeństwo danych – dzięki pozostawianiu danych w rejestratorze po ich odczycie oraz możliwości zastosowania dodatkowej, zewnętrznej pamięci chronionej
  • zgodność z wymogami prawnymi – dzięki zgodności z normami EN 50155, EN 50121-3-2, EN 50126,  EN 50128 i EN 50129

 

REDBOXlog

 

interloco-redboxlog


Rejestrator REDBOXlog, ze zintegrowaną magistralą Profibus, funkcjonuje w skali międzynarodowej jako rejestrator prawny ETCS. Parametry jazdy są w nim odczytywane zgodnie z CENELEC subset 027. Jest on również wykorzystywany jako element automatycznego systemu bezpieczeństwa pociągu ATP.

 

Budowa

 

  • kompaktowa, oszczędzająca miejsce
  • łatwa w montażu
  • wersja w samodzielnej obudowie lub do zabudowy w module rack 19”

Zapis danych

 

  • regulowana rozdzielczość zapisu danych
  • zapis na wewnętrznej karcie pamięci (zapisy pozostają w rejestratorze po odczycie danych, po całkowitym zapełnieniu pamięci nadpisywane są najstarsze dane)
  • odczyt parametrów jazdy poprzez pamięć USB
  • rekonstrukcja parametrów jazdy w każdej rozdzielczości

Obsługa

 

  • dostęp przez standardową przeglądarkę internetową (również z zewnątrz – jeśli sieć pokładowa pojazdu na to pozwala)
  • zgodność z różnymi systemami operacyjnymi
  • kompatybilność z oprogramowaniem do analizy danych - ADS4

Bezpieczeństwo

 

  • kompatybilność z wymogami ETCS / ERTMS
  • funkcja pobierania danych według CENELEC subset 027
  • możliwość współpracy z pamięcią chronioną (dostępną opcjonalnie)

 

REDBOXpro

 

interloco-redboxpro


Najpopularniejszy model rejestratora. Opcjonalnie może być wyposażony w wyświetlacz i klawiaturę.

 

Budowa

 

  • kompaktowa, oszczędzająca miejsce
  • łatwa w montażu
  • przyjazny wzór użytkowy

Zapis danych

 

  • regulowana rozdzielczość zapisu danych
  • zapis na wewnętrznej karcie pamięci (zapisy pozostają w rejestratorze po odczycie danych, po całkowitym zapełnieniu pamięci nadpisywane są najstarsze dane)
  • odczyt parametrów jazdy poprzez pamięć USB
  • rekonstrukcja parametrów jazdy w każdej rozdzielczości

Obsługa

 

  • dostęp przez standardową przeglądarkę internetową (również z zewnątrz – jeśli sieć pokładowa pojazdu na to pozwala)
  • zgodność z różnymi systemami operacyjnymi
  • kompatybilność z oprogramowaniem do analizy danych - ADS4

Funkcjonalność

 

  • opcjonalny wyświetlacz i klawiatura umożliwiające wprowadzenie m.in. średnicy koła, numeru pojazdu lub numeru maszynisty

 

REDBOXflex

 

interloco-redboxflex


Rejestrator REDBOXflex został zaprojektowany według aktualnych standardów CENELEC i jest kompatybilny z wymogami ETCS i ERTMS. Jest to rejestrator typu „wszystko w jednym”, przeznaczony zarówno do ruchu lokalnego jak i dalekobieżnego.

 

Budowa

 

  • kompaktowa, przeznaczona do zabudowy w module rack 19”
  • możliwość rozbudowy poprzez dołączanie kolejnych modułów (interfejsy, magistrale, rozszerzenia wejść/wyjść)

Zapis danych

 

  • regulowana rozdzielczość zapisu danych
  • zapis na wewnętrznej karcie pamięci (zapisy pozostają w rejestratorze po odczycie danych, po całkowitym zapełnieniu pamięci nadpisywane są najstarsze dane)
  • odczyt parametrów jazdy poprzez pamięć USB i Ethernet
  • rekonstrukcja parametrów jazdy w każdej rozdzielczości

Obsługa

 

  • dostęp przez standardową przeglądarkę internetową (również z zewnątrz – jeśli sieć pokładowa pojazdu na to pozwala)
  • zgodność z różnymi systemami operacyjnymi
  • kompatybilność z oprogramowaniem do analizy danych - ADS4

Bezpieczeństwo i funkcjonalność

 

  • kompatybilność z wymogami ETCS / ERTMS
  • opcjonalnie z GPS
  • możliwość współpracy z pamięcią chronioną (dostępną opcjonalnie)

 

Czujniki


Czujniki Deuta-WERKE wyróżniają się na tle konkurencji dzięki:

  • bardzo wysokiej odporność na ekstremalne temperatury, uszkodzenia mechaniczne oraz zużycie
  • opatentowanym algorytmom pomiarowym umożliwiającym stosowanie ich w najbardziej wymagających rozwiązaniach
  • autodiagnostyce dostarczającej na bieżąco informacji na temat trybu pracy i stanu czujnika
  • długowieczności osiągniętej dzięki maksymalnemu wykorzystaniu bezstykowości pomiarów

 

Deuta-WERKE oferuje trzy grupy czujników opartych o różne zasady pomiaru.

 

 

Czujniki Radarowe - pracują bezstykowo, wykorzystując zjawisko Dopplera do pomiaru prędkości przemieszczania się pojazdu względem podłoża. Za prawidłowy odczyt jest tutaj odpowiedzialny opatentowany układ antenowy współpracujący z cyfrowym procesorem sygnałowym przetwarzającym dane bezpośrednio w urządzeniu.

 

Czujniki Halla - pracują bezstykowo, dzięki czemu charakteryzują się bardzo niskim zużyciem, a tym samym bardzo długą żywotnością. Ich małe wymiary zapewniają znaczną oszczędność przestrzeni oraz możliwość stosowania w trudno dostępnych miejscach.

 

Czujniki Osiowe - są bardzo odporne na zabrudzenia i wibracje oraz działają praktycznie bezobsługowo. Oferują też różne ilości impulsów emitowanych na każdy obrót (rozdzielczość), która to wartość jest definiowana mechanicznie już na etapie produkcji. Ta mechaniczna "pamięć" ilości impulsów stanowi solidną podstawę do zapewnienia wiarygodności pomiaru.

 

Wskaźniki


Podobnie jak w przypadku czujników, Deuta-WERKE oferuje swoje wskaźniki w trzech grupach produktowych, opartych o:

  • silniki krokowe
  • cewki elektromagnetyczne
  • wyświetlacze cyfrowe

 

Cechami charakterystycznymi oferowanych wskaźników jest:

  • wysoka odporność na warunki eksploatacyjne
  • niezawodność wyrażona wysokim współczynnikiem MTBF
  • zgodność z wymogami SIL-2
  • niski koszt eksploatacji w całym cyklu życia urządzenia
  • zgodność kolejnych modeli z poprzednimi pod względem formy, sposobu montażu oraz funkcjonalności – co oznacza pewność otrzymania odpowiedniego urządzenia, nawet jeśli oryginalne nie jest już produkowane

 

MOTOROLA CP040

proponowany-model-aksel-motorola

Radiotelefon Motorola CP040 oferuje prostą łączność radiową dla małych i średnich organizacji po bardzo konkurencyjnej cenie.

Czterokanałowy model CP040, stworzony z myślą o małych i średnich hurtowniach, gospodarstwach rolnych, agencjach ochrony, firmach z branży przemysłu lekkiego i usług, wymaga jedynie krótkiego szkolenia i pozwala na zachowanie łączności pomiędzy członkami zespołu.

INTERLOCO

InterLoco stanowi wspólną platformę rozwiązań dla kolei opracowaną przez firmę AKSEL, która skupia w sobie urządzenia pokładowe oraz oprogramowanie użytkowe i zarządzające dla transportu szynowego.

 

interloco aksel


Platforma ta jest dedykowana do wszelkich zastosowań szynowych – zarówno kolejowych jak i tramwajowych. Podczas jej projektowania braliśmy pod uwagę potrzeby wszystkich przewoźników, niezależnie od ich wielkości, ilości oddziałów oraz ilości i rodzajów użytkowanych pojazdów.


W skład systemu InterLoco wchodzą:

  • Urządzenia firmy Deuta-WERKE
  • Elektroniczny Rozkład Jazdy AkselARJ
  • System Pomiaru Paliwa ASP-2000
  • Oprogramowanie dyspozytorskie Consel

 

Są to wzajemnie uzupełniające się rozwiązania. Klient może wybrać pojedynczo dowolne z nich, kilka lub wszystkie. Może też zażyczyć sobie odpowiedniej konfiguracji każdego z nich w taki sposób, aby jak najlepiej dostosować je do swoich potrzeb.

 

 

MOTOROLA P100

Przenośne radiotelefony serii P100 są niezawodne i zapewniają komunikację w czasie rzeczywistym w całej firmie. Radiotelefony P145 P165 i P185 wyposażone w szereg zaawansowanych funkcji oferowane są w konkurencyjnej cenie. 

SERIA P

Elektroniczny Rozkład Jazdy Aksel ARJ jest aplikacją przeznaczoną dla maszynistów pojazdów trakcyjnych. Umożliwia ona dynamiczne wyświetlanie rozkładu jazdy w trakcie poruszania się pojazdu.

 

arj aksel

 

Wizualizacja rozkładu odbywa się przy wykorzystaniu terminali pokładowych zainstalowanych w pulpicie maszynisty.

 

Maszynista ma możliwość wyboru z poziomu terminala numeru pociągu lub zamówienia. Po dokonaniu wyboru następuje wyświetlenie na terminalu właściwego rozkładu jazdy.

 

Dane dotyczące stanu realizacji aktualnego handlowego rozkładu jazdy, normalnie prezentowane na panelach operatorskich w kabinie maszynisty, mogą być również sprzężone z Systemem Informacji Pasażerskiej, a dzięki temu na bieżąco prezentowane na tablicach informacyjnych zainstalowanych w pojeździe.

 

Dane prezentowane przez system są automatycznie pobierane z serwerów PKP PLK poprzez usługę SKRJ WebService, dzięki czemu stanowią precyzyjne i zawsze aktualne odwzorowanie zeszytów służbowych rozkładów jazdy pociągów.

 

Dodatkowo maszynista ma możliwość wyświetlania zmian do Wykazu Ostrzeżeń Stałych. Warunkiem poprawnego działania tej funkcjonalności jest udostępnienie odpowiednich dokumentów przez Przewoźnika.

 

Najważniejsze cechy oprogramowania AkselARJ:

  • aplikacja jest przez nas instalowana na wytrzymałych i niezawodnych terminalach Deuta-WERKE
  • dane o obowiązujących rozkładach jazdy pobierane są na bieżąco z serwerów SKRJ PKP PLK – najnowsze dane sprawdzane są co godzinę, dzięki czemu wszystkie zmiany w rozkładach, zamówienia specjalne, jazdy testowe itp. dostępne są w naszym rozkładzie na bieżąco, od razu po wystawieniu ich na serwerach SKRJ
  • elektroniczny rozkład jazdy AkselARJ jest sam w sobie dokładnym odwzorowaniem aktualne obowiązujących zeszytów służbowych rozkładów jazdy pociągów, dodatkowo jednak: 
    - automatycznie śledzi bieżącą pozycję pojazdu i zaznacza ją na rozkładzie – domyślnie według pozycji GPS, z możliwością przełączenia na śledzenie czasu jazdy, przebytej drogi (liczonej z kół) lub całkowicie ręcznego sterowania 
    wyświetla rzeczywiste czasy do odjazdów i ewentualne rzeczywiste opóźnienia wynikające z realizowanego rozkładu jazdy – konkretne wartości obliczane są na podstawie porównania aktualnej pozycji GPS, aktualnego czasu oraz czasu planowego odjazdu; ponadto, jeśli pociąg nie zatrzymuje się na danej stacji, a przejeżdża przez nią spóźniony, to taka informacja też jest wyświetlana na terminalu w pulpicie maszynisty 
    aplikacja na bieżąco informuje o ostrzeżeniach stałych i zmianach do ostrzeżeń stałych – na podstawie bieżącego położenia wyświetla odpowiedni fragment rozkładu i wszystkie ostrzeżenia dotyczące odcinka linii po którym porusza się pociąg (warunkiem jest udostępnienie przez klienta wykazów w formie elektronicznej)
  • oprogramowanie współpracuje z Systemami Informacji Pasażerskiej, co najważniejsze, również w zakresie sterowania nimi, dzięki czemu: 
    - eliminujemy konieczność osobnego logowania się maszynisty do systemu SIP, co oznacza, że po zalogowaniu do rozkładu jazdy AkselARJ i wybraniu numeru odpowiedniego pociągu, informacja ta zostaje automatycznie wysłana do SIP i na jej podstawie rozpoczyna się wyświetlanie odpowiednich tekstów na tablicach (kontrola zawartości tablic odbywa się na poszczególnych stacjach na całej trasie, zgodnie z realizacją rozkładu) 
    - na podstawie danych o realizowanym rozkładzie jazdy pozwala rozróżniać typ pociągu oraz typ stacji, co oznacza, że system posiada informację na których stacjach pociąg zatrzymuje się planowo i odpowiednio do tego zmienia komunikaty na tablicach SIP 
    - umożliwia podgląd rzeczywistego stanu tablic – dzięki możliwości odbierania komunikatów zwrotnych z Systemu Informacji Pasażerskiej i wyświetlaniu ich na naszych terminalach 
    - posiada możliwość sterowania komunikatami specjalnymi - głosowymi oraz tekstowymi na tablicach
  • oprogramowanie obsługuje różne sposoby logowania
    z poziomu ekranu – za pomocą pinu (np. numerem maszynisty i unikalnym hasłem) 
    z poziomu dodatkowego terminala – za pomocą specjalnie skonfigurowanej karty dostępowej
  • aplikacja umożliwia nadawanie poszczególnym użytkownikom indywidualnych poziomów uprawnień
  • po zalogowaniu się użytkownika automatycznie podpowiadane są najlepiej dopasowane pociągi (rozkłady handlowe) – w oparciu o aktualny czas i położenie geograficzne pojazdu.

MOTOROLA TPG2200

Dwukierunkowy pager ADVISORTM TPG2200 TETRA ze zwiększonym zasięgiem i dłuższą żywotnością baterii zapewnia dotarcie do strażaków, personelu ratunkowego i pracowników służby zdrowia, gdy są najbardziej potrzebni. W rezultacie pożary zostają ugaszone. Społeczeństwo jest bezpieczne. Ludzie otrzymują pomoc, której pilnie potrzebują.

 

W tych krytycznych momentach liczy się każda sekunda. To właśnie dlatego urządzenia TPG2200 są prosty w obsłudze, nawet jedną ręką. Szybko odczytuj i odpowiadaj na wiadomości, dzięki jasnemu, 2-calowemu kolorowemu wyświetlaczowi i znanemu interfejsowi użytkownika. Noś go ze sobą wszędzie. Dzięki lekkiej i kompaktowej konstrukcji pager nie będzie Ci w niczym przeszkadzać. Ponieważ urządzeniom TPG2200 przyznano klasę ochrony przed pyłem i wodą IP54, możesz mieć pewność, że będą działać nawet jeżeli zostaną narażone na działanie wielu czynników.

 

Jako jeden z wiodących na świecie dostawców radiotelefonów TETRA, firma Motorola Solutions to partner, na którym możesz polegać. Ponieważ ludzie liczą na Ciebie.

POMIAR PALIWA

Firma Aksel oferuje system pomiaru paliwa dla transportu szynowego.

 

 

Podczas projektowania i rozwoju kolejnych wersji system pomiaru paliwa, firma AKSEL, wykorzystywała technologie mikroprocesorowe i komputerowe, zwiększające dokładności pomiarów poprzez wprowadzenie algorytmów obliczeniowych, jak i dokonanie odpowiednich korekt charakterystyk (np. wpływu temperatury na gęstość paliwa, linearyzacji charakterystyk pomiarowych itd.). Pomiar poziomu paliwa wyznaczany jest na podstawie sond hydrostatycznych umieszczonych w zbiorniku. Sondy wskazują nacisk słupa paliwa, który na podstawie krzywej kalibracyjnej dla danego zbiornika przeliczany jest na objętość paliwa. Sonda zawiera czujnik temperatury, co powoduje, że wszelkie nieliniowości są kompensowane matematycznie przez sondę. Wymagane jest odpowiednie sporządzenie kalibracji - litry rzeczywiste są przeliczane na litry przeliczeniowe na podstawie temperatury podczas kalibracji. Ciśnienie podawane przez sondy jest odczytywane w postaci cyfrowej i filtrowane (kilkaset próbek w ciągu kilku sekundy), a następnie jest przeliczane na podstawie kalibracji na wartość chwilową objętości paliwa. Wartość ta jest wskazywana na wyświetlaczach.


Wartości chwilowe są dodatkowo filtrowane, dzięki czemu niwelowane są zmiany poziomu paliwa występujące podczas ruszania i zatrzymywania pojazdu. Dopiero te dane są rejestrowane jako poziom paliwa i służą do wykrywania tankowań oraz zużycia paliwa. System pomiaru paliwa rejestruje dane w pamięci nieulotnej. Każdy punkt w historii posiada drogę oraz zużycie paliwa.


Zużycie to jest ilością paliwa spalonego od początku historii rejestracji, wyznaczonym na podstawie analizy poziomu paliwa z uwzględnieniem tankowań. Aby wyznaczyć zużycie paliwa za ostatnie 100km system wyszukuje w historii dane 100km wstecz. Jeżeli znaleziony punkt odpowiada postojowi, (czyli będzie więcej danych z tym samym przebiegiem) to do obliczeń zostanie wzięty najstarszy(paliwo spalone na tym postoju też zostanie zaliczone).
Zużycie na 100km jest liczone jako różnica wyszukanego zużycia i aktualnego.


Urządzenie
 ma zainstalowany modem GSM, dzięki czemu istnieje możliwość zdalnej:

  • zmiany oprogramowania szafki systemowejwyświetlaczy i konfiguracji urządzeń
  • diagnostyki urządzeń transmisji zbieranych danych w trybie online z innych urządzeń (sterownik pojazdu)

 

MOTOROLA MTP3500/MTP3550

Radiotelefony przenośne serii TETRA MTP3500/MTP3550 z kolorowym wyświetlaczem i uproszczoną klawiaturą zapewniają wysoką jakość działania i niezawodność. Interfejs użytkownika w stylu znanym z telefonów komórkowych pozwala na łatwe i intuicyjne korzystanie z urządzenia.

CONSEL RAIL

ConSEL RAIL - rozwiązanie dedykowane dla przewoźników kolejowych.

 

consel rail aksel

 

W zależności od postaci systemu i stopnia jego zaawansowania (ilości i rodzaju zamontowanych czujników oraz urządzeń, z którymi system się komunikuje) oprogramowanie zapewnia śledzenie następujących parametrów:

  • Położenie pojazdu
  • Dane bieżące z pojazdu: poziom paliwa w zbiorniku, dane maszynisty i inne (moc elektryczna prądnicy głównej, temperatura wody, temperatura oleju, obroty silnika spalinowego, itd.)
  • Analiza danych historycznych: trasa przejazdu, dane eksploatacyjne – zużycie paliwa, czas pracy, wykrywanie nieprawidłowości w zużyciu paliwa

 

Zalety

Wśród zalet autorskiego oprogramowania ConSEL można wymienić następujące:

   

  • Pełna mobilność systemu – komputer dyspozytorski to dowolna stacja z dostępem do Internetu - daje to możliwość bieżącego śledzenia lokomotyw z każdego miejsca poprzez dowolną przeglądarkę internetową
  • Pełna elastyczność oraz możliwość automatycznej aktualizacji oprogramowania
  • Odporność na awarie sprzętu przedsiębiorstwa
  • Odporność na błędy użytkownika
  • Brak konieczności utrzymywania sieci lokalnej przedsiębiorstwa ze względu na system lokalizacji GPS
  • Brak konieczności przechowywania archiwizowanych danych przy wersji www (dane znajdują się po stronie dostawcy oprogramowania)
  • Możliwość bieżącego raportowania uszkodzeń systemu na pojazdach za pośrednictwem predefiniowanych alertów. Przykładowe alerty dotyczyć mogą:
    - ubytków paliwa na postoju
    - ubytków paliwa podczas jazdy
    - błędów w logowaniu (brak karty)
    - uszkodzeń podzespołów takich jak sonda paliwa, czytnik kart RFID, antena GPS, czy bateria podtrzymująca
  • Możliwość odświeżania danych na stronie raportów numerycznych
  • Elastyczność i otwartość programu – możliwość nanoszenia dodatkowych funkcji według potrzeb Klienta

MOTOROLA ST7000

Niewielki radiotelefon ST7000 TETRA to połączenie kompaktowej i eleganckiej formy z czystym dźwiękiem. Dzięki hybrydowemu systemowi wewnętrznych i zewnętrznych anten z łatwością mieści się w kieszeni przez co jest dyskretny i nie rzuca się w oczy. Prosty i intuicyjny interfejs oraz biały dotykowy ekran OLED pozwalają na łatwe użytkowanie. Łączy w sobie najlepsze funkcje radiotelefonów i łatwość obsługi smartfonów.

MOTOROLA ION

MOTOTRBO™ Ion to nasze pierwsze biznesowe urządzenie z zawsze włączonymi funkcjami łączności głosowej i szerokopasmowej transmisji danych.

MOTOROLA ST7500

ST7500 to kompaktowy radiotelefon TETRA, ważący mniej niż 200 gramów, przez co jest wygodny w użytkowaniu. 

MOTOROLA DP3661e

Mobilny radiotelefon MOTOTRBO DP3661e zaprojektowano z myślą o profesjonalistach.

SERIA MTP8000Ex

Radiotelefony z serii MTP8000Ex wyznaczają nowy standard w zakresie urządzeń TETRA ATEX. Każdy ich element, od konstrukcji po funkcje, został z dbałością opracowany pod kątem potrzeb pracowników. Dlatego też radiotelefony umożliwiają bezpieczną, niezawodną i sprawną komunikację w skrajnych warunkach.

MOTOROLA DP2600e

MOTOROLA DP2600e

Seria DP2000e to rodzina cyfrowych radiotelefonów zgodnych z normami ETSI DMR, które zapewniają komunikację głosową w każdej sytuacji. Jedno naciśnięcie przycisku umożliwia pracownikom wydajniejsze i bezpieczniejsze porozumiewanie się. 

MOTOROLA MTM5500

Model MTM5500 to wysoce elastyczny i wydajny radiotelefon systemowy umożliwiający instalację wielu paneli sterujących. Można je umieścić w odległości do 40 m od radiotelefonu, co umożliwia instalację o całkowitej długości przekraczającej 80 m, do zastosowania np. w pociągu lub na statku.

MOTOROLA DP2400e

MOTOROLA DP2400e

Seria DP2000e to rodzina cyfrowych radiotelefonów zgodnych z normami ETSI DMR, które zapewniają komunikację głosową w każdej sytuacji. Jedno naciśnięcie przycisku umożliwia pracownikom wydajniejsze i bezpieczniejsze porozumiewanie się. 

MOTOROLA MTM5400

MTM5400
Radio MTM5400 przystosowane do obsługi TEDS, z trybem bramki i przekaźnika TETRA DMO zapewnia większy zasięg, doskonały dźwięk i zaawansowane rozwiązania w zakresie łączności z danymi, dzięki czemu spełnia bieżące i przyszłe wymagania profesjonalistów w obszarze komunikacji o krytycznym znaczeniu.

 

MOTOROLA SL 2600

Radiotelefon MOTOROLA SL 2600  oferuje natychmiastową łączność w stylowym i dyskretnym wydaniu.

MOTOROLA T72

Radiotelefon TALKABOUT T72 to idealne rozwiązanie, aby pozostać w kontakcie bez względu na to, czy jest się w domu czy poza nim.

MOTOROLA DP3441e

Mobilny radiotelefon MOTOTRBO DP3441e zaprojektowano z myślą o profesjonalistach.

Motorola XT 185

Motorola Solutions XT185 to radiotelefon, który umożliwia natychmiastową i wyraźną komunikację.

MOTOROLA SL4000e/SL4010e

Radiotelefony serii SL4000e/SL4010e zapewniają inteligentniejszą i wydajniejszą pracę, gwarantując jeszcze lepszą łączność.

MOTOROLA TALKABOUT T42 RED

Radiotelefony TALKABOUT T42 to idealne rozwiązanie, aby pozostać w kontakcie w domu i poza nim – pod namiotem, na wycieczce, na plaży lub w ogrodzie.

MOTOROLA DP4401e/DP4400e

Nowa generacja cyfrowych radiotelefonów MOTOTRBO zapewnia jeszcze lepszą łączność, większą wydajność i bezpieczeństwo.

MOTOROLA TALKABOUT T42 BLUE

Radiotelefony TALKABOUT T42 to idealne rozwiązanie, aby pozostać w kontakcie w domu i poza nim – pod namiotem, na wycieczce, na plaży lub w ogrodzie.

MOTOROLA TALKABOUT T42 trójpak

Radiotelefony TALKABOUT T42 to idealne rozwiązanie, aby pozostać w kontakcie w domu i poza nim – pod namiotem, na wycieczce, na plaży lub w ogrodzie.

MOTOROLA DP4801e/DP4800e

Nowa generacja cyfrowych radiotelefonów dwukierunkowych MOTOTRBO zapewnia jeszcze lepszą łączność, większą wydajność i bezpieczeństwo.

MOTOROLA TALKABOUT T62 red

MOTOROLA TALKABOUT T62 TO wytrzymałe i stylowe radiotelefony idealne, by pozostać w kontakcie na pieszej wycieczce, na kempingu, na festiwalu czy po prostu w domu.

MOTOROLA DP4801 EX

Przenośny radiotelefon DP4801 Ex z certyfikatem ATEX niezawodny w miejscach zagrożenia wybuchu gazów lub pyłu węglowego, na platformie wiertniczej lub w otwartej kopalni. Bezpieczna, niezawodna komunikacja jest absolutnie niezbędne w takich środowiskach niebezpiecznych. 

MOTOROLA TALKABOUT T62 blue

MOTOROLA TALKABOUT T62 to wytrzymałe i stylowe radiotelefony idealne, by pozostać w kontakcie na pieszej wycieczce, na kempingu, na festiwalu czy po prostu w domu.

MOTOROLA DP4401 EX

Przenośny radiotelefon DP4401 Ex z certyfikatem ATEX niezawodny w miejscach zagrożenia wybuchu gazów lub pyłu węglowego, na platformie wiertniczej lub w otwartej kopalni.

Motorola TALKABOUT T82

Model TALKABOUT T82 to wysokiej klasy i niezawodne radiotelefony, które są doskonałym wyborem dla wszystkich, którzy potrzebują niezawodnej łączności radiowej.

MOTOROLA SL4000

Radiotelefony serii SL4000 zapewniają stałą łączność i kontrolę bez względu na to, czy używane są przez konsjerża, czy obsługę centrum konferencyjnego.

MOTOROLA SL1600

Radiotelefony MOTOTRBO z serii SL1600 charakteryzują się ultra cienką i wytrzymałą obudową oraz umożliwiają niezawodną codzienną komunikację. Obsługa tego urządzenia jest intuicyjna.

Motorola XT660d

Radiotelefon XT660d to model analogowo cyfrowy pracujący w paśmie PMR446 (bez licencji).

MOTOROLA DP1400

MOTOTRBO DP1400 Solidny analogowo-cyfrowy radiotelefon oferuje wszystkie korzyści wynikające z zastosowania najnowszych technologii.

MOTOROLA DM4400e/DM4401e

Przewoźny radiotelefon MOTOTRBO™ serii DM4400e/4401e gwarantuje znakomitą łączność i jeszcze większą wydajność i bezpieczeństwo.

MOTOROLA DM4600e/DM4601e

Przewoźny radiotelefon MOTOTRBO™ serii DM4400e/4401e gwarantuje znakomitą łączność i jeszcze większą wydajność i bezpieczeństwo.

MOTOROLA CLP446

Seria CLP to połączenie wydajności, wygody, prostoty oraz elegancji. Model CLP446, który został stworzony specjalnie dla branży detalicznej, hotelarskiej oraz gastronomicznej.

MOTOROLA DM1400/DM1600

Niezwykle wytrzymałe radiotelefony DM1400 i DM1600 z serii MOTOTRBO są dostępne w wersji analogowej i cyfrowej oraz oferują wszystkie korzyści najnowszych technologii – od doskonałego dźwięku po zwiększony zasięg.

MOTOROLA CLK446

Nowoczesne i eleganckie wzornictwo idące w parze z dużą funkcjonalnością to cechy charakterystyczne radiotelefonu Motorola CLK446.

MOTOROLA DM2600

Radiotelefony mobilne MOTOTRBO DM2600 to funkcjonalne urządzenia o niewielkich rozmiarach — dzięki nim możesz mieć kontakt z pracownikami, bez względu na to, czy akurat odbierają towar, czy przewożą pasażerów.

MOTOROLA CLP446e

Radiotelefon CLP446e to następca popularnego modelu CLP446, który wykorzystuje pasmo częstotliwości niewymagające zezwolenia w UE.

MOTOROLA SLR 1000

Zapewnienie łączności zespołowi wymaga niezakłóconego sygnału radiowego. Korzystając z przemiennika SLR1000, można w prosty sposób zwiększyć zasięg swojej sieci, aby była dostępna nawet w martwych strefach oraz odległych miejscach.

MOTOROLA SLR 5500

Przemiennik SLR 5500 może pracować w pasmach VHF i UHF z mocą do 50W. Wykorzystuje on możliwości dynamicznego trybu mieszanego w celu ułatwienia migracji przez automatyczne przełączanie z trybu analogowego na cyfrowy. Obsługuje dwie jednoczesne ścieżki głosowe lub danych w trybie cyfrowym, podwajając pojemność bez potrzeby dodawania nowych częstotliwości. SLR5500 może pracować w systemach IP Site Connect, Capacity Plus, Linked Capacity Plus i Connect Plus.

CAPACITY MAX

MOTOTRBO Capacity Max - WYSOKA POJEMNOŚĆ, WIĘKSZY ZASIĘG I KONTROLA

CAPACITY PLUS

MOTOTRBO Capacity Plus - Cyfrowy system łączności trankingowej dla pojedynczej lokalizacji.

Podkategorie

  • ROZWIĄZANIA DLA TRANSPORTU SZYNOWEGO
  • RADIOTELEFONY MOTOROLA
    • Bogata oferta radiotelefonów Motorola zawiera rozwiązania, które zapewniają efektywną koordynację działań oraz komunikację pomiędzy pracownikami znajdującymi się w ruchu. Krótkofalówki Motorola to Większe bezpieczeństwo, mniejsze koszty, wyższy poziom obsługi klienta — takie cele łatwiej osiągnąć z urządzeniami radiołączności, które pozwalają działać skutecznie i szybko reagować.

  • AKCESORIA DO RADIOTELEFONÓW

    ZWIĘKSZ FUNKCJONALNOŚĆ RADIOTELEFONÓW DZIĘKI AKCESORIOM
    Zapraszamy do zapoznania się z bogatą ofertą akcesoriów do radiotelefonów obejmującą: akumulatory, ładowarki, zestawy nagłowne, kamuflowane, mikrofonogłośniki i anteny.

  • APLIKACJE DYSPOZYTORSKIE
  • ZARZĄDZANIE FLOTĄ POJAZDÓW
  • Rozwiązania dla wodociągów

    ROZWIĄZANIA FIRMY AKSEL DLA PRZEDSIĘBIORSTW WODOCIĄGOWYCH POZWALają NA PODNIESIENIE zakresu OFEROWANYCH USŁUG A TAKŻE ZOPTYMALIZOWANIE KOSZTÓW DZIAŁALNOŚCI