logo m

ANALOGOWE PRZEWOŹNE

MOTOROLA CM340

proponowany-model-aksel-motorola

10-kanałowy model CM340 wyposażony w prosty, jednocyfrowy wyświetlacz oraz dwa programowalne przyciski, spełnia potrzeby użytkowników radiotelefonów.
SERIA CM COMMERCIAL

Troska o pracowników i zasoby to kluczowy element przewagi nad konkurencją. Dlatego też radiotelefony wyposażono w funkcję trybu awaryjnego. Jedno naciśnięcie przycisku powiadamia współpracowników i bazę o potrzebie pomocy. Funkcja „samotny pracownik” umożliwia skonfigurowanie radiotelefonu w taki sposób, aby uzyskiwać odpowiedzi od użytkownika w określonych odstępach czasu.

Funkcje i korzyści:
JAKOŚĆ I NIEZAWODNOŚĆ
Wszystkie komercyjne radiotelefony zaprojektowano i wyprodukowano zgodnie z rygorystyczną normą amerykańską MIL spec 810F i standardem IP54 dotyczącym ochrony środowiska. Urządzenia przeszły także test Motorola Accelerated Life Test, który symuluje pięć lat intensywnego użytkowania w terenie.
Tryb pracy z obejściem przekaźnika pozwala użytkownikom zachować stałą łączność.


DOSKONAŁA JAKOŚĆ DŹWIĘKU
System poprawy jakości dźwięku Motorola X-Pand™ zapewnia doskonały odbiór dźwięku nawet w głośnym otoczeniu.


STAŁA ŁĄCZNOŚĆ
Tryb pracy z pominięciem przemiennika pozwala użytkownikom zachować łączność, gdy przemiennik dla danego obszaru przestaje działać lub gdy użytkownicy przebywają poza jego zasięgiem. Tryb pracy z pominięciem przemiennika jest szczególnie przydatny w razie niestabilnego zasilania, czyli zwykle tam, gdzie komunikacja jest najważniejsza.


ROZSĄDNY KOSZT
Komercyjne radiotelefony oferują szeroki wachlarz funkcji mieszczący się w niewielkiej obudowie i zapewniają użytkownikom innych radiotelefonów firmy Motorola, takich jak GM300, GM350 i GM900, możliwość wykorzystania istniejących akcesoriów, co pozwala oszczędzić czas i pieniądze. Wszystkie radiotelefony są dostarczane z mikrofonem, uchwytem mocującym i przewodem zasilającym.


ŁATWY W OBSŁUDZE
Radiotelefon jest łatwy w obsłudze dzięki prostemu, jednocyfrowemu wyświetlaczowi, dwóm programowalnym przyciskom (zapewniającym w sumie cztery kombinacje) oraz obsłudze do ośmiu kanałów komunikacyjnych. Łączenie selektywne umożliwia rozmowę bez przeszkadzania innym członkom grupy, co stanowi idealne rozwiązanie w przypadku omawiania poufnych kwestii.


UNIWERSALNA INSTALACJA
Komercyjne radiotelefony mobilne zapewniają pełną zgodność ze standardem mocowania DIN i oferują szereg innych opcji montażowych. Funkcja mocowania klawiatury chroni przed nieautoryzowanym demontażem. Dostępna jest także taca biurkowa z zintegrowanym głośnikiem do użytku w biurze lub centrum dowodzenia.


INTELIGENTNY Z MOŻLIWOŚCIĄ DOSOSOWANIE DO INDYWIDUALNYCH POTRZEB
Urządzenia komercyjne obsługują szereg akcesoriów, które umożliwiają personalizację radiotelefonów. Są to między innymi mikrofony i przyciski nadawania, które można zamontować na kierownicy lub obsługiwać stopą, gwarantujące bezpieczną obsługę radiotelefonów podczas jazdy samochodem.


ZAPEWNIAJĄCY OCHRONĘ UŻYTKOWNIKÓW I SPRZĘTU
Troska o pracowników i zasoby to kluczowy element przewagi nad konkurencją. Dlatego też radiotelefony wyposażono w funkcję trybu awaryjnego. Jedno naciśnięcie przycisku powiadamia współpracowników i bazę o potrzebie pomocy. Funkcja „samotny pracownik” umożliwia skonfigurowanie radiotelefonu w taki sposób, aby uzyskiwać odpowiedzi od użytkownika w określonych odstępach czasu. Jeżeli użytkown ik nie nada komunikatu „okay”, zostanie uruchomiona określona procedura awaryjna.


MOBILNY RADIOTELEFON DOSTOSOWANY DO PROFILU DZIAŁALNOŚCI
Uniwersalne radiotelefony komercyjne należy stosować tam, gdzie ważna jest przystępna cena i szybkość przemieszczania, np. w taksówkach lub na rynku usług kurierskich/dystrybucyjnych, gdzie możliwość przesyłania danych gwarantuje szybki transport pasażerów i dostarczanie informacji. W organizacjach z branży rolnictwa lub ochrony środowiska, samotni pracownicy zyskują ochronę dzięki wbudowanym funkcjom zabezpieczającym, które zapewniają uzyskanie pomocy po naciśnięciu jednego przycisku. W przypadku lokalnych instytucji rządowych możliwość prowadzenia indywidualnych rozmów doskonale sprawdza się podczas rozmów między kierownikiem a członkami zespołu bez rozpraszania uwagi zajętych pracą współpracowników.